چهاردهمین دوره آموزش روایتگری موسسه روایت سیره شهدا

بسم رب المهدی

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای:

امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

با عنایت به توصیه ها و بیانات علما، مراجع عظام تقلید و رهبر فرزانه انقلاب در احیا و بسط فرهنگ روایتگری ایثار و شهادت، موسسه روایت سیره شهدا به منظور نیل به این هدف و انجام یکی از رسالت های خود افتخار دارد چهاردهمین دوره آموزش روایتگری پاسداشت مجاهد شهید، راوی ایثار و شهادت و مدافع حرم “حجت الاسلام و والمسلمین مالامیری ” را در سال تحصیلی 93-94 برگزار نماید.

لذا مطالعه دقیق نکات ذیل برای شناخت کامل از جزئیات این دوره ضروری است.

  1. ثبت نام

ثبت نام این دوره از تاریخ 1 تا 10 خرداد ماه به صورت حضوری از ساعت 8 تا 16 در محل موسسه روایت سیره شهدا به نشانی قم، میدان بسیج، خیابان حجت الاسلام و المسلمین ایرانی، ساختمان شهید ضابط، طبقه دوم، معاونت جذب و اعزام انجام خواهد شد.

  1. اولین نشست دوره

دوره اولیه و نشست توجیهی پیرامون روند دوره، در روز دوشنبه به تاریخ 25 خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان دارالتلاوه مسجد اعظم آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و به همراه بیان سوژه های سخن ماه مبارک رمضان توسط حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری برگزار می شود.

  1. مواد آزمون

در حاشیه  همایش مورخه 25/3/94 ، کتاب “آغاز تا پایان” جهت آزمون به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

لازم بذکر است، کتاب سوژه های سخن 8  “ویژه ماه مبارک رمضان” تألیف استاد ماندگاری، نیز در این مراسم توزیع خواهد شد.

  1. دومین نشست دوره

مرحله بعدی این دوره، همایش بزرگ روایتگری به عنوان مهم ترین محفل مربوط به این دوره است که در نیمه دوم شهریور ماه و با حضور بزرگان عرصه روایت شهدا برگزار خواهد شد. گفتنی است سالهای گذشته این محفل، میزبان بزرگانی نظیر حضرت آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله عابدی، سردار جعفری، امیر آراسته، دکتر عظیمی و… بوده است.

  1. آزمون جامع آغاز دوره روایتگری

آزمون جامع آغاز دوره روایتگری به صورت سئوالات تشریحی و چهار گزینه ای و از منبع/منابع مذکور در بند 3 کتاب سیره شناسی حاج عبدالله ضابط و مباحث مطرح شده در همایش شهریور ماه در دالتلاوه مسجد اعظم برگزار خواهد شد.

پذیرفته شدگان در آزمون وارد دوره تحصیلی روایتگری خواهند شد که در مدت یک سال تحصیلی و به مدت سه ساعت(دو کلاس) در هفته برگزار خواهد شد. به منظور عدم ایجاد تداخل درسی با دروس حوزوی، به احتمال فراوان برگزاری کلاس ها در روزهای پنجشنبه و جمعه و یا بعد از نماز مغرب و عشاء در طول هفته خواهد بود که اطلاعات تکمیلی از همین طریق اعلام خواهد شد.

دانلود فایل (pdf)

  1. پل های ارتباطی

تلفن تماس:

 37105 -025  داخلی 408      برادر محمود آذربار

سامانه پیامکی:

10001379  و 5000298780

سایت اطلاع رسانی:

 www.sirehshohada.ir

قابل به ذکر است بعلت وضعیت تغییر سرور و جابجایی اطلاعات مربوط به پایگاه موسسه روایت سیره شهدا، روابط عمومی موسسه روایت سیره شهدا این اطلاعیه را از این درگاه به اطلاع شرکت کنندگان در دوره روایتگری، می رساند.

در صورت رفع مشکل سرور سایت اطلاع رسانی موسسه روایت سیره شهدا، در پیامک های بعدی راه اندازی مجدد آن پایگاه، اطلاع رسانی خواهد شد. 

پست های مرتبط